هتل شانگری لا تورنتو Shangri-La Toronto

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

Shangri-La Toronto

مشخصات

مشخصات تماس

188 University Avenue, M5H 0A3 Toronto, Canada

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۵
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
آلارم بیدار باش
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
فروشگاه در هتل
فضای سبز
لابی
نزدیک به فرودگاه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سرویس کافی شاپ در اتاق
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
تراس
سرویس بهداشتی در راهرو

نقد و بررسی

Shangri-La Toronto

این هتل مجلل که در مرکز بین منطقه مالی و سرگرمی تورنتو واقع شده است، استخر سرپوشیده، جکوزی و رستوران در محل دارد. در تمام اتاق های مهمان یک آی پد وجود دارد.

 

هتل شانگریلا تورنتو در مرکز تفریحی شهر واقع شده و از برج سی اِن و سالن نمایش رویال الکساندرا تنها ۱۵ دقیقه پیاده روی دارد. هتل شانگری لا تورنتو در فاصله حدود سه دقیقه ای با پای پیاده از ایستگاه مترو سنت اندرو (St. Andrew) و حدود سه دقیقه رانندگی از مرکز شهر تورنتو، قرار دارد که مختص مسافرانی با هدف کار یا تعطیلات است و دارای فضای ملاقات یا مهمانی، غذاخوری در محل و دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی میباشد. شما میتوانید با تور کانادا، سفر به این کشور و در نهایت اقامتی عالی را برای خود فراهم بسازید. مرکز ایتون (Eaton) تورنتو با پای پیاده از هتل ۱۲ دقیقه فاصله دارد و ۴ دقیقه با خودرو میتوانید به مرکز ایر کانادا برسید. برج سی ان هم با پای پیاده ده دقیقه راه است و فرودگاه بین المللی پیرسون (Pearson) از هتل، ۲۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

اصطلاح «شانگری-لا»، استعاره‌ای ادبی از یک آرمان ‌شهر است که مردم در آن با خوشی و لذتِ تمام زندگی می‌کنند. هتل شانگریلا تورنتو، شاید چنین آرمان‌ شهری نباشد ولی انصافا سازندگان هتل برای آرامش و خوشی مسافران تور تورنتو چیزی کم نگذاشته‌اند. هتل شانگری لا در نزدیکی منطقه اینترتینمنت تورنتو بنا شده‌ است. این منطقه همانطور که از اسمش هم می‌توان حدس زد یکی از مدرن ‌ترین مناطق تورنتو و البته محل قرارگیری اکثر هتل‌های غول‌ آسای تورنتو است.

در هتل شانگری لا تورنتو، طراحی مدرن به خوبی مورد استفاده قرار گرفته‌ است. اتاق‌های هتل، با کف‌ سنگی درخشان و روکش‌های چوبی دیوارها، فضایی بسیار شکیل پیدا کرده‌اند. از بالای تخت‌ خواب راحتتان، حاله نور زرد رنگی در فضای اتاق منتشر می‌شود تا آرامش خاصی را به محیط اتاق ببخشد. از پنجره‌های بزرگ و از کف تا سقف اتاق، نمای زیبایی از شهر مدرن و پرنشاط تورنتو دیده می‌شود. این پنجره‌ها به اتاق شما زیبایی خاصی بخشیده‌اند.

چیزی که گفتیم توصیف کلی اتاق‌ها بود. اما اتاق‌ها امکانات منحصر به فردی هم دارند. مثلا بعضی از اتاق‌ها حمامی دارند که وجه‌ رو به خیابانش کاملا شیشه‌ای است تا وقتی که در وان آن استراحت می‌کنید، نمایی به بزرگی شهر تورنتو در زیر پاهایتان باشد. یا بعضی از اتاق‌ها راهروی دایره‌ای و تونل مانند زیبایی دارند که بخش نشیمن را از اتاق‌ خواب جدا می‌کند. اگر چه اتاق‌های هتل بسیار زیبا و راحت هستند، اما به نظر می‌رسد که طراحان هتل در فضاهای عمومی هتل، سلیقه بیشتری خرج کرده‌اند. سالن‌های غذا خوری عرصه بازی نور و رنگ بنفش، آبی، سبز و زرد شده‌اند. چهار رنگ گفته شده به زیبایی با المان‌ها و چراغ‌های رنگی و فانتزی مختلف تولید شده‌اند و چینششان در کنار هم به گونه ‌ایست که انگار یک نقاش حرفه‌ای با جزییات فراوان این رنگ‌ها را بر روی بوم نقاشی‌اش پاشیده است. نتیجه این هنرنمایی چه بوده؟ چند سالن غذاخوری فوق‌ العاده زیبا و عاشقانه که لذت غذا خوردن در خود را چندین برابر می‌کنند.

نظافت روزانه در هتل رایگان است اما سرویس های اتوکشی، اتوشویی، خشکشویی و واکس کفش، مبلغ جداگانه ای را نیاز دارند. امکاناتی برای ارسال فکس و کپی گرفتن در هتل موجود است و به همراه کافی نت، اتاق های کنفرانس و مرکز برگزاری جلسات، از موارد مربوط به سفرهای کاری هستند. آسانسور، امکاناتی برای افراد کم توان، روزنامه از دیگر خدمات رفاهی هستند.

ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است اما هزینه ای بابت آن دریافت خواهد شد. کارمندان هتل به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

 

فاصله شانگری لا تورنتو با جاذبه های تورنتو

مرکز هنرهای نمایشی فورسیزنز: ۲۰۰ متر از شما دورتر است که پیاده، ۵ دقیقه ای به آن خواهید رسید.
میدان یونگه دونداس: این میدان از شما ۹۰۰ متر فاصله دارد که با تاکسی ۴ دقیقه ای و با مترو، ۱۰ دقیقه ای می رسید.
ساختمان اسگود هال: ۲۰۰ متر مسافت آن را با ۵ دقیقه پیاده روی طی خواهید کرد. تاکسی شما را ۱ دقیقه ای می رساند.
خانه - موزه کمپبل: این جاذبه در مسافت ۲۰۰ متری قرار دارد که پیاده برای رسیدن به آن حدود ۳ دقیقه زمان نیاز دارید.
فرودگاه بین المللی همیلتون: تا هتل شانگری لا تورنتو تقریبا ۶۹٫۴ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی ۱ ساعته شما را خواهد رساند.
فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون: از شما ۱۹٫۵ کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را ۲۰ دقیقه ای و مترو ۴۰ دقیقه ای می رساند.
متروی سنت اندرو: ۲۰۰ متر دورتر از هتل می باشد که تاکسی می تواند طی ۱ دقیقه شما را ببرد و پیاده تنها ۳ دقیقه زمان می برد.
ارکستر سمفونیک تورنتو: ۳۰۰ متر از شما دورتر است که اگر پیاده بروید ۵ دقیقه و با تاکسی، ۱ دقیقه زمان نیاز است. اتوبوس هم شما را ۳ دقیقه ای می رساند.
دانشگاه تورنتو: با شما ۱٫۷ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این مسیر را ۵ دقیقه ای طی می کند. توسط مترو ۱۰ دقیقه و اگر پیاده بروید، ۲۰ دقیقه در راه خواهید بود.
مرکز خرید تورنتو ایتان: ۷۰۰ متر با هتل فاصله دارد که پیاده ۱۵ دقیقه تا آن جا راه است. تاکسی هم ۳ دقیقه بعد شما را می رساند. توسط مترو ۹ دقیقه بعد می رسید.
برج سی اِن: برای رفتن به این برج ۴٫۲ کیلومتر را باید طی کنید. پیاده روی تا آن جا ۱۴ دقیقه و تاکسی هم ۴ دقیقه ای شما را می رساند. اگر با مترو بروید، ۱۴ دقیقه در راه خواهید بود.
پارک کویینز: از این پارک، حدودا ۱٫۸ کیلومتر دورتر هستید. تاکسی شما را ۴ دقیقه ای، مترو ۱۴ دقیقه ای و اتوبوس ۲۰ دقیقه ای می رساند. اگر پیاده بروید، این مسیر ۳۰ دقیقه طول می کشد.
مرکز ایر کانادا: از این جاذبه ۹۰۰ متر فاصله دارید. تاکسی این مسیر را ۵ دقیقه ای طی می کند. اگر تصمیم گرفتید که با مترو بروید، ۴ دقیقه در راه خواهید بود. پیاده روی هم ۱۱ دقیقه طول می کشد.
موزه هاکی هال آو فِیم: ۷۰۰ متر از هتل دورتر است. هم می توانید به آن جا پیاده روی کنید که ۱۲ دقیقه طول خواهد کشید، هم می توانید توسط تاکسی ۳ دقیقه ای به آن جا برسید. اتوبوس ۱۰ دقیقه و مترو ۷ دقیقه طول می کشاند..