تور کشتی کروز خلیج فارس

نمایشگاه ماشین ابزار ژاپن (JIMTOF)

جزییات تور

شهر مبدأ: تهران
خدمات تور: آژانس هواپيمايي باراژ شما را به بازديد از نمايشگاه ماشین ابزار توکیو دعوت مي نمايد٫
*** تاريخ برگزاري نمايشگاه ۱۵ الي ۲۰ آبان
*** تاريخ برگزاري تور ۱۴ الي ۲۲ آبان
***اقامت در هتل هاي ۴ ستاره با صبحانه ٫ تور ليدر و بليط هواپيما
*** اقامت در هتل ۴ ستاره هر نفر در اتاق ۲ تخته (۲۸۵۰ يورو + بليط هواپيما )
*** جهت کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما در تماس باشيد٫
*** مهلت ثبت نام تا ۲۰ مهرماه می باشد٫
۰۲۱۳۸۴۷۹-۰۹۱۲۹۵۸۴۳۶۰

کشورهای مورد بازدید:

شهرهای مورد بازدید:

شرح

ماشین ایزار کاور

نمایشگاه ماشین ابزار ژاپن (JIMTOF) از ۱۵ الی ۲۰ آبان ۱۴۰۳ در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می گردد. نمایشگاه ماشین ابزار ژاپن (JIMTOF) برترین کارخانه های داخلی و خارجی کنار هم جمع می شوند تا با نمایش آخرین تکنولوژی و تولیدات خود با یکدیگر رقابت کنند. این نمایشگاه رویدادی برجسته است که تولید کنندگان آن را به عنوان مکانی برای عرضه تکنولوژی هایی که سالها روی آن کار کرده اند در نظر می گیرند. نمایشگاه ماشین ابزار همواره نظر مثبت خریداران و غرفه داران را به عنوان نمایشگاه تجاری ماشین ابزار ها و لوازم جانبی با کیفیت بالا دریافت کرده است. این نمایشگاه همواره فضایی برای ایجاد موقعیت مناسب در بازار جهانی است و با ایجاد رابطه بین ژاپن و دیگر کشورها پیش زمینه توسعه در آینده را ایجاد می کند. دستگاه تراش فلز، ستگاه شکل دهنده فلز، لوازم جانبی ماشین ابزار، لوازم هیدرولیک و فشار هوا و جعبه دنده از محصولات اصلی نمایشگاه هستند.

نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار و ابزار چین همواره به هدف “پیاده سازی استراتژی ملی تولید یک کشور قدرتمند و ارتقای توسعه با کیفیت بالا در صنعت تولید تجهیزات” پایبند بوده است. ماشین‌آلات به عنوان «ماشین‌های مادر صنعتی» شناخته می‌شوند که سنگ بنای صنعت تولید هستند و نقشی حیاتی در توسعه اقتصاد ملی دارند. در حال حاضر، صنعت تولید چین در یک دوره بحرانی تحول و ارتقا است. بهبود ماشین‌ابزارهای صنعتی در زمینه‌های اتوماسیون، دیجیتالی‌سازی، هوشمندسازی و ساخت سبز (سازگار با محیط زیست) باعث دستیابی به یک کشور تولیدکننده قوی و تاحب قله‌های فرماندهی رقابت صنعتی خواهد شد.

در عین حال، از طریق سکوی پلتفرم آنلاین، این نمایشگاه خدمات دقیق “نمایش ابری، اتصال ابری، و مذاکره ابری” را در اختیار غرفه داران قرار می دهد و به طور فعال به شرکت ها کمک می کند تا بازار داخلی خود را گسترش دهند و به طور دقیق با شرکت های خارج از کشور ارتباط برقرار کنند.

تور نمایشگاه ماشین ابزار توکیو

در طول این نمایشگاه، تعدادی از انجمن های صنعتی پیشرفته و فعالیت های ترویجی برگزار می شود و از کارشناسان صنعت ماشین ابزار و مدیران عامل در صنعت ماشین ابزار دعوت می شود تا در مورد روندها، فرصت ها و چالش های جدید در این صنعت مذاکره کنند. از شرکت های تولیدی هوشمند برای شرکت در کنفرانس دعوت کنید تا راه حل های ارتقای تولید هوشمند سفارشی برای شرکت های تولیدی ارائه دهند. “پخش زنده ابری CIEMS” همچنین فناوری های جدید و محصولات جدید را به طور همزمان در جهان عرضه می کند. ده ها فعالیت باکیفیت در طول دوره نمایشگاه باعث پیشرفت صنعت ساخت تجهیزات و ارتقای مبادلات و همکاری های شرکتی می شود.

اکثر مشتریان قدیمی شرکت کننده در نمایشگاه بر این باورند که چین همچنان بزرگترین بازار مصرف کننده ماشین ابزار در جهان است و تقاضای بازار جهانی برای ماشین ابزار همچنان در حال افزایش است. پکن همچنین 10 “کارخانه هوشمند” در سطح جهانی و 100 “کارگاه هوشمند” یا “کارگاه دیجیتال” را در دوره “برنامه پنج ساله چهاردهم” خواهد ساخت. بنابراین، غرفه‌داران نسبت به JIMTOF 2024 خوش‌بین‌تر هستند و در عین حال امیدوارند عمیقا در کاربرد هوشمندسازی کارخانه و دیجیتال‌سازی مشارکت کنند و به طور مشترک با فرصت‌های جدید و چالش‌های جدید پیش روی صنعت تولید چین مقابله کنند.

تور نمایشگاه ماشین ابزار توکیو

رده محصولات:

ابزار دستگاه برش فلز ، ابزار ماشین سازی شکل فلزی ، تجهیزات پردازش فلز ، تجهیزات پردازش لوله فلزی ، مرکز پردازش ، معبد با دستگاه ، ابزار جرقه برقی ، لوازم جانبی ماشین ابزار ، لوازم جانبی ، لوازم برقی ، قطعات و اجزای کاربردی ، ابزار و ماشین آلات ، اندازه گیری ابزار ، ابزار برش ، جیگ ، پایه های کفپوش ، سه دستگاه اندازه گیری مختصات ، ساینده ها ، تجهیزات اندازه گیری دقیق ، از کجا می توان تجهیزات ، جعل تجهیزات ، عملیات حرارتی ، جوشکاری و برش تجهیزات را ساخت ؛ واحدهای تولیدی انعطاف پذیر ، سیستم های CNC ، سیستم های جاسازی شده ، سیستم های سرور ، ربات های مهندسی ؛ کنترل فرکانس و سرعت متناوب ، سنسور ، موتور ، کنترلر قابل برنامه ریزی و فناوری ، سیستم انتقال قدرت و کنترل ، انتقال مکانیکی ، انتقال هیدرولیک و انتقال هوا ، فن آوری و تجهیزات پردازش بار ، فناوری پردازش دنده و تجهیزات ، فناوری پردازش قالب و تجهیزات و سایر فناوریهای تولید خودرو

 
  • مدارک

    1) اصل گذرنامه .

    الف) مدت اعتبار حداقل 7 ماه از تاریخ ورود.

    2) 2 قطعه عکس 4×6 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید و جدید .

    3) تمکن مالی

    برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با کارشناسان آژانس هواپیمایی باراژ تماس حاصل فرمایید.