تور کیش3شب-4روز

تور کیش

جزییات تور

شهر مبدأ: تهران
محل حرکت تور: فرودگاه مهراباد (تهران)
درجه سختی: سبک
خدمات تور: *تور ویژه کیش


*🏨 اقامت ۳ شب و ۴ روز در هتل*** 💰 ۵۱۰۰۰۰۰ تومان

*🏨 اقامت ۴ شب و ۵ روز در هتل*** 💰 ۴٫۸۷۰٫۰۰۰ تومان


پرواز، استقبال فرودگاهی ، صبحانه ، بوفه، تخفیفات گردشگری

 
سفرتو قسطی برو !
با سبوح سیر ، کل دنیارو اقساطی سفر کن !!
با آژانس مسافرتی سبوح سیر این امکان رو داری که تورهای داخلی و خارجی رو بدون ضامن با شرایط اقساط ویژه سفر کنی ٫

 
شرایط اقساط :

🔵 ۱ الی ۱۰ قسط ( فقط با چک صیادی )
🔵 سقف مبلغ تور قابل اقساط ۵ الی ۵۰ میلیون تومان
🔵 توجه داشته باشید شرایط اقساط شامل تورهای لحظه آخری نمی شود

مدارک مورد نیاز :

🔴 اصل کارت ملی
🔴 اصل شناسنامه
🔴 پاسپورت (تورهای خارجی)
🔴 چک صیادی (چک بنفش)
🔴 برای متقاضیان شخصی یکی از این موارد: سند مالکیت، اجاره نامه، فیش حقوقی یا گواهی اشتغال
🔴 فرم پر شده تور‌های اقساطی به امضا رسیده توسط مسافر
🔴 تحویل حضوری چک‌ها با توجه به تعداد اقساط درخواستی

📌 جهت اطلاع از شرایط تورهای اقساطی با شماره ی ۳۸۴۷۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید٫
_______________________________________________________________________
📌 با توجه به نوسانات قیمت ارز، خواهشمند است قبل از رزرو تور با واحد فروش تماس حاصل فرمایید٫
بلیط رفت و برگشت
ترانسفر به هتل
اقامت در هتل
بیمه مسافرتی

کشورهای مورد بازدید:

شهرهای مورد بازدید:

شرح

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است که از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان محدود می‌شود. طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیتی بالغ بر ۳۹,۸۵۳ نفر در این جزیره ساکن هستند که به این شهروندان، کیش‌وند می‌گویند.

بر اساس کتب تاریخی، جزیره کیش از دوران هخامنشیان و سپس اشکانیان و ساسانیان، بخشی از ایران بوده است؛ اما در زمان گسترش اسلام توسط خلفای اموی تصرف می‌شود. تا اینکه در سال ۲۴۹ هجری قمری، یکی از اهالی ری بر خلیفه خروج می‌کند و تمامی جزایر خلیج فارس از جمله کیش را به ایران برمی‌گرداند. طبق شواهد و قراین، این جزیره مرجانی در عصر غزنویان، سلجوقیان، خوارزمشاهیان و مغول، به‌عنوان مرکز بازرگانی خلیج فارس پررونق بوده است. در سال ۱۳۴۹ کیش به‌عنوان یک منطقه توریستی بین‌المللی انتخاب شد و در سال ۱۳۶۱ اولین منطقه آزاد اقتصادی ایران لقب گرفت.

یکی از مواردی که درباره وجه تسمیه کیش گفته‌اند، این است که در لهجه مردم بومی، «کیش» به کانال عمیقی می‌گویند که محل خروج آب از قنات باشد؛ به‌خصوص که این منطقه تنها جزیره خلیج فارس با قنات آب شیرین است. در جایی دیگر نیز «قیس» یا «کیس» را نام قدیم جزیره کیش دانسته‌اند.

آب و هوای کیش

کیش، آب‌وهوایی گرم و مرطوب دارد و بارندگی‌های آن بیشتر به‌شکل رگبار در ماه‌های زمستان است. میانگین دمای سالانه‌ جزیره را حدود ۲۶ درجه سانتی‌گراد برآورده کرده‌اند و اختلاف دمای ماه‌های مختلف سال در آن بسیار ناچیز است. با این اوصاف می‌توان بهترین زمان سفر به کیش را از اوایل دی ماه تا اواخر فروردین دانست. گردشگران زیادی حتی در اردیبهشت ماه به کیش سفر می‌کنند؛ چراکه رطوبت هوا هنوز زیاد نشده است و گاهی اوقات در طول شب نسیم خنکی می‌وزد و دمای آب دریا برای شنا همچنان مناسب است. همچنین، علی‌رغم گرما و رطوبت زیاد در فصل تابستان، بسیاری از گردشگران،‌ کماکان به این جزیره زیبا سفر می‌کنند؛ چراکه تفریح‌های آبی متنوعی که در این جزیره رایج است، گرمای هوا را قابل‌تحمل می‌کند. ازاین‌رو، کیش را می‌توان یکی از مقاصد چهارفصل ایران به شمار آورد.

دیدنی های کیش

ورزش های آبی

هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی کیش، انجام فعالیت‌های تفریحی جذاب و مهیج و حضور در مراکز خرید متعدد، خود را به این منطقه می‌رسانند. با توجه به اینکه کیش، منطقه آزاد است و اتباع خارجی برای ورود به آن نیازی به دریافت ویزا ندارند، گردشگران خارجی زیادی نیز از این جزیره دیدن می‌کنند.

جاذبه های تاریخی و فرهنگی کیش

از مشهورترین جاذبه‌ های تاریخی کیش می‌توان به کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز با قدمت ۲۵۰۰ سال و شهر باستانی حریره اشاره کرد.

 

زیرزمینی با دیوارهای سنگی

جاذبه های تفریحی کیش

تفریح‌های آبی بخش جذاب و مهیج سفر به کیش را تشکیل می‌دهند و اگر به فعالیت‌هایی مثل جت اسکی، قایق‌های پدالی، غواصی، پاراسل و… علاقه‌مند هستید، می‌توانید به اسکله‌ تفریحی کیش سر بزنید و علاوه بر قدم زدن روی اسکله و دیدن آب زلال خلیج فارس و لذت‌بردن از ساحل ماسه‌ای و آرامش وصف‌ناپذیرش، می‌توانید از کلوپ‌های مختلف تفریح‌های آبی، کافه‌ها و رستوران‌های کنار اسکله نیز نهایت استفاده را ببرید.

تفریح‌های آبی بخش جذابی از سفر به کیش را تشکیل می‌دهند

اگر دوست دارید از نزدیک، انواع مختلف آبزیان نظیر مرجان‌ها، ماهی‌ها، خرچنگ‌ها را تماشا کنید، سوار کشتی‌های آکواریومی شوید و لذت کشف زیبایی‌های شگفت انگیز دریا را تجربه کنید یا اینکه به آکواریوم کیش بروید.

دوچرخه‌سواری دور جزیره نیز از دیگر فعالیت‌های محبوب در کیش است. همچنین جشنواره تابستانی کیش که از ۱۵ تیر تا ۳۱ شهریور هر سال برگزار می‌شود، خود یکی از جاذبه‌های فرهنگی این جزیره برای جذب گردشگر است. از دیگر تفریحات جزیره کیش می‌توان به دلفیناریوم کیش، پارس سافاری، قلعه وحشت و پارک آبی اوشن اشاره کرد.

مراکز خرید کیش

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود افراد زیادی به کیش سفر کنند، خرید است. کیش گلچینی از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید را در خود جای می‌دهد. در مراکز خرید کیش، می‌توانید اجناسی همچون پوشاک، وسایل شخصی، وسایل سرگرمی، وسایل آرایشی‌و‌بهداشتی، کیف‌و‌کفش، اسباب‌بازی، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم‌خانگی و دیجیتالی، لوازم آشپزخانه، و مواد غذایی تهیه کنید.  بازار پارس خلیج، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید دامون، بازار مریم، بازار مرجان، بازار مروارید، مرکز خرید سارینا ۱، بازار پردیس ۱، و بازار پردیس ۲، تعدادی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین مراکز تجاری و تفریحی کیش هستند.

جاذبه های طبیعی کیش

درختی قدیمی و سبز

طبیعت زیبا و منحصربه‌فرد کیش با سواحل آرام، ماسه‌های مرجانی، آب زلال دریا، پوشش گیاهی مناسب و سرسبز باعث شده است که گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود بگنجانند. ساحل کیش جزو کم‌خطرترین سواحل دنیا محسوب می‌شود؛ چراکه هیچ کوسه خطرناکی در آب‌های آن زندگی نمی‌کند و به‌دلیل امکان شنا و ورزش‌های دریایی در تمام فصول سال، منحصربه‌فرد و استثنایی تلقی می‌شود.

درخت سبز کیش با قدمتی حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال، پارک ساحلی میرمهنا، ساحل مرجان و پارک ساحل سیمرغ از دیگر جاذبه های طبیعی کیش هستند. 

 

سوغات کیش

جزیره کیش نیز مثل سایر نقاط ایران، صنایع‌دستی جذابی نظیر گلیم سوزنی، سبد و پارچه گلابتون دوزی دارد که می‌تواند در سبد سوغات شما قرار بگیرد. صنایع دستی دریایی از زیورآلات تا وسایل دکوری و تابلوهای نقش برجسته و انواع جاکلیدی از پوسته حلزون، صدف و… هم برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارد. انواع قهوه و شکلات، خرما و فرآورده‌های آن مانند چیپس خرما و شیره‌ خرما هم ره‌آوردهای لذیذی از این سفر خاطره‌انگیز خواهند بود. یکی دیگر از انواع سوغات‌ کیش که می‌توانید برای عزیزان خود تهیه کنید، خرید پوشاک باکیفیت از مراکز خرید و فروشگاه‌های مختلف است.

غذاهای محلی کیش

مرغ و پلو

بخش مهمی از هر سفری به غذاهای بومی و محلی هر منطقه اختصاص دارد، کیش نیز از این قاعده مستثنا نیست و می‌توانید غذاهایی همچون سمک مشوی (نوعی ماهی سرخ شده)، محمر (نوعی برنج شیرین با ماهی)، هریسه (حلیم مخصوص کیش)، برنج مجبوس کیش (نوعی پلو با ادویه‌ خاص عربی و گوشت، مرغ یا ماهی)، انواع قلیه و… را نوش جان کنید و تجربه‌ای متفاوت برای خود بسازید. برای چشیدن طعم لذیذ این غذاها باید به مناطق بومی‌نشین کیش سر بزنید؛ چراکه آن‌ها را در رستوران‌های جزیره پیدا نخواهید کرد.

 

رستوران های کیش

رستورانی در داخل کوه

در کیش برای همه نوع ذائقه و سلیقه‌ای، رستوران وجود دارد که از غذاهای ایرانی تا فرنگی و دریایی را سرو می‌کنند. رستوران فودلند کیش، رستوران میرمهنا، رستوران ساحلی توتی فروتی، فودکورت دامون، رستوران کوه نور، رستوران دارچین و رستوران کلبه درویش از جمله کافه‌ها و رستوران‌ های کیش هستند که لذت چشیدن بهترین غذاها را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورند.

حمل‌ و نقل عمومی در کیش

در جزیره‌ کیش، شما برای حمل‌و‌نقل عمومی سه گزینه پیش رو دارید؛ تاکسی خطی زرد، تاکسی دربست سفید و مینی‌بوس. اگر به هیچ‌کدام علاقه‌ای ندارید، می‌توانید خودرویی بدون سرنشین اجاره کنید. تاکسی‌های کیش، با تاکسی‌‌متر کار می‌کنند. هزینه‌ این تاکسی‌ها در روز و نیمه‌شب متفاوت است.

آداب و رسوم مردم کیش

اقوام و نژادهای مختلفی در جزیره کیش در کنار هم زندگی می‌کنند که هرکدام از آن‌ها آداب و رسوم خاصی دارند. یکی از این رسم‌ها با فرارسیدن عید قربان انجام می‌شود که مردم محلی مثل ایام نوروز، گندم سبز می‌کنند و آن را به آب می‌اندازند. ضمن اینکه پس از قربانی کردن گوسفند، گوشت آن را بین نیازمندان پخش می‌کنند.

لباس محلی مردان در کیش، دشداشه نام دارد که همراه با عرقچین پوشیده می‌شود. زنان محلی کیش هم پوششی به نام ملفع دارند و بطوطه یا برقع روی صورت خود می‌گذارند. یکی از زیباترین هنرهای زنان کیش را می‌توان حنا بستن دانست که با خلق طرح‌ها و نقش‌های جذاب همراه است.

راهنمای سفر کیش

از سفر با اتوبوس و قطار و خودروی شخصی گرفته تا هواپیما، راه‌های مختلفی برای سفر به کیش وجود دارد که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم. 

سفر هوایی به کیش

سفر هوایی به کیش، ساده‌ترین و آسان‌ترین راه سفر به این جزیره است؛ به‌ویژه که ایرلاین‌های زیادی از شهرهای مختلف کشور به مقصد فرودگاه بین‌المللی کیش پرواز می‌کنند. فاصله هوایی تهران تا کیش، ۱۰۴۲ کیلومتر است که طول پرواز آن حدود یک ساعت و چهل دقیقه طول می‌کشد.

سفر زمینی به کیش

ساختمانی مدور در ساحل

سفر زمینی به کیش هم گزینه رایج دیگر بین برخی گردشگران است که جذابیت‌های خاص خود را دارد. اگر قصد دارید مثل بسیاری از گردشگران، از خودروی شخصی استفاده کنید، راحت‌ترین گزینه، حرکت از تهران به‌سمت بندرعباس است که شامل عبور از قم، کاشان، نایین، مهریز، شهربابک، سیرجان و بندرعباس می‌شود. با انتخاب این مسیر باید فاصله تهران تا بندرعباس را طی کنید که حدود ۱,۲۷۶ کیلومتر است. سپس باید از بندرعباس به‌طرف بندر چارک، لنگه یا آفتاب ادامه مسیر دهید که به‌ترتیب در فاصله ۲۷۱، ۱۸۴ و ۳۰۷ کیلومتری از بندرعباس قرار دارند. بندر چارک بهترین انتخاب است؛ چراکه بیشترین تردد کشتی‌ها و لنج‌ها از همین بندر به کیش انجام می‌شود و نزدیک‌ترین بندر به این جزیره به شمار می‌رود.

گزینه دیگر پیش روی پایتخت‌نشینان، حرکت از تهران و عبور از شهرهای مثل کاشان، اصفهان، شیراز و لار و نهایتا بندر چارک یا آفتاب است. فاصله تهران تا بندر چارک حدود ۱,۴۵۰ کیلومتر است که تقریبا ۱۷ ساعت طول می‌کشد.

با استفاده از شناورهای مسافری و باری حاضر در بندر چارک می‌توانید یک سفر دریایی لذت‌بخش به کیش داشته باشید و در ادامه با خودروی شخصی خود به تماشای نقاط دیدنی جزیره بروید. برای رساندن خودرو به کیش، باید مبلغی را هزینه کنید. همراه داشتن مدارکی از جمله اصل و کپی کارت خودرو، برگ معاینه فنی و گواهینامه را فراموش نکنید. یادتان باشد برای گذراندن مراحل اداری و گمرکی، باید دو ساعت قبل از حرکت شناور، در محل حاضر باشید.

در صورتی که در غرب ایران زندگی می‌کنید، برای سفر به کیش می‌توانید با عبور از کرمانشاه، اهواز، بندر ماهشهر و بوشهر، خود را به بندر چارک برسانید و در ادامه همان طور که ذکر شد با کشتی راهی کیش شوید. اگر هم در بیرجند و شرق کشور ساکن هستید، باید به کرمان و از آنجا به بندرعباس و سرانجام بندر چارک بروید.

شهربازی هایلند کیش در شب

شهربازی هایلند کیش در بخش شرقی جزیره کیش قرار داشته و از مرکز شهر فاصله زیادی ندارد. این شهربازی یکی از مدرن ترین مراکز تفریحی جزیره کیش محسوب می شود و برای تمام اعضای خانواده بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز دارد. در فضای باز مجموعه شهربازی انواع دستگاه های بازی وجود دارد اما گشت و گذار در شهربازی تنها به بازی کردن محدود نمی شود. گردشگران در کافه و رستوران های زیبای این مجموعه تفریحی می توانند اوقات خوشی را سپری کنند و طعم غذاها و نوشیدنی های تازه و خوشمزه را بچشند.
فضای باز مجموعه از نورپردازی کافی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از گردشگران برای تفریح شبانه این شهربازی را انتخاب می کنند. علاوه بر بازی های مهیج و جذاب، قدم زدن در فضای سرسبز پارک ئ تنفس هوای خنک و مطبوع جزیره یکی از تفریحات آن محسوب می شود. در مجموعه سرپوشیده شهربازی نیز دستگاه های مدرن و وسایل بازی مهیجی وجود دارد، مهم نیست چه سنی داشته باشید، این بازی ها برای همه سنین جذاب است.

شهربازی هایلند کیش در شب

از جمله بازی های موجود در فضای باز شهربازی می توان به چرخ فلک، سفینه، آبشار، رنجر، سورتمه، سیمیلاتور، رولر کاستر هوایی و آبی، ماشین های ضربتی و … اشاره کرد. در مجموعه سرپوشیده آن نیز انواع بازی از جمله اتاق فرار، تالار روح، سینما گیم، پلی استیشن، شبیه ساز تیر اندازی و خلبانی و … وجود دارد. برای رفتن به شهربازی می توانید از تاکسی یا خودروی شخصی استفاده کنید. بلیط ورودی شهربازی در حدود 20 هزار تومان است اما برای استفاده از دستگاه ها باید کارت شارژ تهیه کنید.
مکان های دیدنی نزدیک به شهربازی هایلند کیش
• ساحل مرجان کیش
• پارک ساحلی سیمرغ
• پارک دلفین و باغ پرندگان کیش
• بولینگ مریم
• اسکله تفریحی کیش

گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش در شب

گذر هنرمندان در سال 1378 ساخته شده است و یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش محسوب می شود. در گذر هنرمندان کیش تندیس مشاهیر و هنرمندان معروف ایران زمین قرار داده شده است و گردشگران ایرانی و توریست های خارجی می توانند با قدم زدن در این گذر با مشاهیر ایرانی آشنا شوند. بر روی هر یک از مجسمه ها اطلاعات و زندگی نامه هر یک از مشاهیر درج شده است و هر شخصیت را به طور کامل معرفی می کند.

گذر هنرمندان کیش در شب

گذر هنرمندان کیش محل مناسبی برای گردش و پیاده روی در شب است. نور پردازی فوق العاده زیبای این گذر موجب شده است تا بتوان ساعاتی را در این مجموعه سپری کرد و از فضای دلنشین آن لذت برد. در این مجموعه مجسمه افراد مشهوری از جمله ابوالحسن صبا (موسیقیدان)، شریف لطفی (موسیقیدان)، غلامحسین بنان (موسیقیدان و خواننده)، محمد حیدریان (نقاش)، حسین بهزاد (نقاش)، غلامحسین سپنتا (سینماگر) و بسیاری از مشاهیر دیگر وجود دارد.
مکان های دیدنی نزدیک به گذر هنرمندان کیش
• بولینگ مریم
• اسکله تفریحی کیش
• بازار ونوس

ساحل مرد ماهیگیر کیش

ساحل مرد ماهیگیر کیش در شب

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار ساحل، پارک ماهیگیر کیش
ساعت بازدید: این پارک به صورت شبانه روزی باز است
پارک مرد ماهیگیر کیش در بخش شرقی جزیره قرار دارد. یک مجسمه 12 متری به شکل یک مرد ماهیگیر که در حال پرتاب کردن تور ماهیگیری به داخل دریا است به عنوان نماد پارک شناخته می شود و نام این پارک از این مجسمه گرفته شده است. در دو بخش شرقی و غربی پارک دو آبنمای زیبا وجود دارد که با یک جوی آب به طول 100 متر به یکدیگر متصل شده اند. در این پارک گیاهان مختلفی کاشته شده است و انواع درختان و گیاهان بومی و غیر بومی بیشتر فضای پارک را پوشش داده است.

ساحل مرد ماهیگیر کیش در شب

یکی از تفریحات جذاب در ساحل پارک ماهیگیر کیش، ساخت مجسمه های شنی است. با ورود به پارک مشاهده خواهید کرد که بسیاری از گردشگران در حال ساختن مجسمه شنی هستند و کودکان نیز ساعت ها با این کار سرگرم می شوند. پارک ساحلی مرد ماهیگیر به صورت شبانه روزی باز است و در هر ساعتی از شب می توانید در ساحل آرام آن قدم بزنید و در آلاچیق های آن اسکان داشته باشید. در پارک می توانید تفریحات دیگری از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی، گشت و گذار با قایق بر روی دریا و دورهمی های شبانه را تجربه کنید و در کنار اعضای خانواده اوقات شاد و مفرحی داشته باشید.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک ساحلی مرد ماهیگیر
• اسکله تفریحی کیش
• پلاژ آقایان
• پارک برفی پنگوئن
• شهربازی هایلند

ساحل میرمهنا کیش

اسکله و پارک ساحلی میرمهنا در شب

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، حد فاصل مسجد خاتم الانبیا و میدان جاسک، پارک ساحلی میرمهنا
ساعت بازدید: این پارک به صورت شبانه روزی باز است
ساحل میرمهنا در شمال جزیره کیش واقع شده است و یکی از آرام ترین و تمیز ترین سواحل جزیره کیش محسوب می شود. اسکله و پارک ساحلی میرمهنا در نزدیکی محله ای واقع شده است که بومیان آن عرب زبان هستند. پس از گردش در پارک می توانید از بافت سنتی این منطقه نیز دیدن کنید. لحظه غروب آفتاب و حرکت لاک پشت ها از دریا به سمت ساحل از جمله صحنه های جذاب و منحصر به فرد این پارک ساحلی هستند. با قدم زدن در ساحل می توانید انواع صدف، مرجان و سنگ های زیبا را ببینید.

ساحل میر مهنا کیش شب

اسکله ماهیگیری پارک میرمهنا ساحل را به دو بخش تقسیم می کند. در بخش اول آلاچیق هایی برای اسکان گردشگران وجود دارد و در کنار آنها محلی برای پختن کباب در نظر گرفته شده است. نمازخانه، بازار عرب ها، بازار ماهی فروشان، بوفه و … در این بخش هستند و مسیرهای پیاده روی در کنار ساحل نیز در این بخش قرار دارند. در بخش دوم زمین بازی و رستوران های سنتی و فرنگی وجود دارد. از جمله تفریحات این پارک زیبا می توان به ماهیگیری، دوچرخه سواری و گردش در بازارچه های سنتی اشاره کرد.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک ساحلی میرمهنا
• آب انبار دوقلو کیش
• پارک سافاری کیش
• شهر زیرزمینی کاریز کیش
• بولینگ مریم
• پیست کارتینگ

ساحل مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش در شب

یکی از تفریحات جذاب جزیره کیش، تماشای غروب آفتاب و ساحل نقره ای آن است. پارک ساحلی مرجان کیش بهترین مکان برای تماشای طلوع آفتاب از میان آبهای نیلگون خلیج فارس است. این پارک در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و بهترین مکان برای پیاده روی و گشت و گذار شبانه است. در این پارک آلاچیق های بسیاری وجود دارد و از امکانات کافی برای اسکان و اقامت شبانه برخوردار است. از تفریحات آبی این پارک ساحلی تا ساعت مشخصی از شب می توان استفاده کرد اما برای پیاده روی و دوچرخه سواری در پارک محدودیتی وجود ندارد.

ساحل مرجان کیش در شب

با قدم زدن در سواحل زیبای پارک ساحلی می توانید انواع صدف و حلزون، عروس های دریایی و مرجان ها را تماشا کنید. در اطراف پارک رستوران و چایخانه های متعددی وجود دارد و می توانید با اعضای خانواده و دوستان خود در این رستوران ها جشن کوچکی به پا کنید و از انواع نوشیدنی گرم و سرد و غذاهای لذیذ جنوبی لذت ببرید. بسیاری از گردشگران پس از گشت زنی در بازارهای نزدیک به پارک، مدتی را برای استراحت در این پارک سپری می کنند و از طبیعت زیبا و هوای دلنشین آن بهره می برند.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک ساحلی مرجان کیش
• پارک دلفین کیش
• آکواریوم کیش
• ساحل سیمرغ
• مرکز خرید کوروش

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش در شب

بولینگ مریم یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن های بولینگ در ایران است و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش واقع شده است. مجموعه بولینگ مریم در نزدیکی سواحل دریای خلیج فارس قرار داشته و چشم انداز بسیار زیبایی رو به دریا دارد. این مجموعه مکانی مناسب برای سرگرمی و تفریح تمام اعضای خانواده است و هر شب در جنگ های شادی مفرحی در اسکله تفریحی کیش برگزار می شود لذت ببرید. اگر به دنبال یک محل برای سرگرمی شبانه هستید مجموعه بولینگ مریم و پیاده روی در اسکله تفریحی کیش بهترین گزینه خواهد بود.

بولینگ مریم کیش شب

در مجموعه بولینگ مریم علاوه بر سالن بولینگ تفریحات دیگری نیز وجود دارد، از جمله بیلیارد، سالن های بدن سازی، گیم نت، سالن بازی و سونا در این مجموعه راه اندازی شده است. در بولینگ مریم سالن بزرگی با نام دنیای بازی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است و کودکان تا ساعت ها با بازی های مهیج و جذاب آن سرگرم خواهند شد. نورپردازی مجموعه و تزئینات زیبای آن موجب می شود تا به محض ورود به سالن حس هیجان و شادی در وجود شما شکل گیرد و علاقه مند باشید تا مدت زمان بیشتری را به بازی و وقت گذرانی در سالن بازی صرف کنید.
در طبقه فوقانی مجموعه رستوران و کافه های متعددی وجود دارد. در فضای بیرونی مجموعه بولینگ مریم کافه های سنتی و چندین بوفه نیز به چشم می خورند. هزینه ورودی به سالن بولینگ مریم رایگان است اما برای استفاده از امکانات و بازی های آن باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. هزینه بولینگ برای یک ساعت 340 هزار تومان است. هزینه سالن بیلیارد برای هر ساعت 66 هزار تومان بوده و بازی اسنوکر 77 هزار تومان است. بولینگ مریم از مرکز شهر فاصله زیادی نداشته و دسترسی به آن بسیار آسان است.
مکان های دیدنی نزدیک به بولینگ مریم
• اسکله تفریحی کیش
• پارک دلفین و باغ پرندگان
• پارک برفی پنگوئن
• پارک شهر کیش
• شهربازی هایلند

رستوران کوه سنگی

رستوران کوه سنگی کیش در شب

رستوران کوه سنگی یک رستوران سنتی است که در جزیره کیش واقع شده و دارای منظره ای زیبا از دریا و مناظر اطراف است. این رستوران با ظرفیتی بالغ بر 300 نفر و با منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و بین المللی به گردشگران و کیشوندان خدمات متنوعی ارائه می دهد. همچنین این رستوران دارای فضایی مناسب برای برگزاری جشن ها، مراسم و میهمانی های خصوصی است. فضای داخلی رستوران به صورتی طراحی شده است که گویی در داخل کوه قرار دارید و تجربه جدیدی برای گردشگران خواهد بود.

رستوران کوه سنگی کیش

رستوران کوه سنگی از دو فضای باز و سرپوشیده تشکیل شده است. در فضای داخلی رستوران تخت های سنتی قرار داده شده است. بخش سرپوشیده رستوران به شکل یک غار که در دل کوه واقع شده است طراحی شده و این حس را به شما القا می کند که در دل طبیعت حضور دارید. در بخش های مختلف رستوران مجسمه و نقوش سنگی زیبایی وجود دارد که قطعا از تماشای آن لذت خواهید برد. از جمله غذاهایی که در این رستوران می توانید میل کنید عبارت است از دیزی سنگی، انواع کباب، میرزاقاسمی و غذاهای محلی و سنتی جنوبی.
مکان های دیدنی نزدیک به رستوران کوه سنگی کیش
• اسکله تفریحی کیش
• پارک دلفین کیش
• پارک شهر کیش
• اسکله و پارک ساحلی مرجان
• مرکز خرید پردیس

کشتی های تفریحی کیش در شب

کیش یکی از مقاصد توریستی محبوب ایران است که برای تفریح و سرگرمی بسیاری از مسافران جذاب است. یکی از فعالیت های معروف در کیش، سفر با کشتی های تفریحی در سواحل زیبا و آبی دریای خزر است. این کشتی ها با ظرفیت مختلف و منظره ای دیدنی از سواحل کیش و جزایر اطراف، گزینه ی بسیار مناسبی برای تفریح و سرگرمی هستند. همچنین برخی از کشتی ها به عنوان رستوران و کافه نیز خدمات رسانی می کنند و در آن ها می توانید از غذاهای لذیذ و نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرید. خدمات دیگری از جمله اجرای موسیقی زنده، برنامه های شاد و زنده مانند استند آپ کمدی و قرعه کشی در کشتی های تفریحی ارائه می گردد. در ادامه چند نمونه از بهترین کشتی های تفریحی کیش را معرفی خواهیم کرد:

کشتی تفریح اوستا

کشتی تفریحی اوستا

این کشتی با ظرفیت بالا و امکانات کامل، شامل رستوران، کافه، سالن تلویزیون و مجهز به سیستم صوتی و نورپردازی، برای تفریح و گردش در سواحل کیش مناسب است. با سفر در این کشتی، می توانید از منظره ی زیبای سواحل و جزایر اطراف کیش لذت ببرید و در عین حال از خدمات رستوران و کافه آن نیز بهره مند شوید. همچنین این کشتی قابلیت برگزاری مراسم های خصوصی و گردهمایی های کوچک را نیز داراست. بر روی این کشتی صندلی های مخصوص گردشگران تعبیه شده است تا بتوانند به تماشای غروب آفتاب و ستارگان بپردازند.

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی تفریحی آرتمیس کیش برای تفریح و دیدن مناظر ساحلی جزیره کیش مناسب است. این کشتی دارای ظرفیتی برابر با 130 نفر است و در میان کشتی های تفریحی کیش، بهترین و بزرگترین رستوران دریایی را دارد. عرشه کشتی به شکل بسیار زیبایی طراحی شده است و چندین ستون شبیه به ستون های تخت جمشید در آن قرار داده شده است که از دور نظر گردشگران را به خود جلب می کند. رستوران این کشتی سرتاسر شیشه ای است و گردشگران می توانند در زمان میل کردن غذا، از منظره اطراف خود لذت ببرند.

کشتی تفریحی نوید

کشتی تفریحی نوید دریا

کشتی تفریحی نوید دریا یکی از لوکس ترین کشتی های تفریحی جزیره کیش است و بهترین و مدرن ترین خدمات و امکانات در این کشتی ارائه می گردد. نورافکن های قدرتمند موجود در این کشتی آب های اطراف را روشن می کند و گردشگران می توانند آب های نیلگون خلج فارس را تماشا کنند. در کشتی تفریحی نوید دریا برنامه ها شاد و مفرحی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. از جمله بخش های موجود در این کشتی می توان به زمین بازی برای کودکان، کافی شاپ بر روی عرشه، سالن موزیک، طبقه فرست کلاس و سالن VIP اشاره کرد.

کشتی تفریح تارا

کشتی تفریحی تارا

اگر به دنبال یک کشتی تفریحی لوکس و منحصر به فرد هستید کشتی تفریحی تارا بهترین انتخاب است. نمای داخلی کشتی و عرشه آن به بهترین شکل ممکن و با استفاده از امکانات لوکس و مدرن طراحی شده است. به منظور ایجاد لحظات شاد و مفرح برای گردشگران برنامه های شاد و سرگرم کننده ای بر روی کشتی اجرا می شود تا گردشگران اوقات خوشی را در کنار اعضای خانواده و دوستان خود تجربه کنند. انواع کباب، ته چین و انواع نوشیدنی در این کشتی ارائه می گردد.

کشتی تفریح دنا

کشتی تفریحی دنا

کشتی تفریحی دنا در مقایسه با سایر کشتی های تفریحی از فضای کمتری برخوردار است و خدمات محدودتری به گردشگران ارائه می دهد. کشتی تفریحی دنا از سه طبقه تشکیل شده است. در طبقات مختلف آن رستوران، کافی شاپ و محلی برای نشستن وجود دارد. قیمت بلیط این کشتی ارزان تر از سایر کشتی های تفریحی است و برای گردشگرانی که قصد دارند در هزینه ها صرفه جویی کنند مناسب است. در این کشتی تفریحی برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود تا گردشگران ساعت خوشی را در آرامش شب و بر روی آب های خلیج فارس تجربه کنند.

کشتی تفریحی آکواریوم

کشتی آکواریومی با کف شیشه ای

یکی از بهترین و مهیج ترین بخش های تفریحی کیش، سوار شدن بر کشتی های آکواریومی است. کف این کشتی ها شیشه ای است و گردشگران می توانند انواع ماهی ها، مرجان ها و موجودات آبزی را از نزدیک تماشا کنند. دور تا دور این کشتی از شیشه است و گردشگران می توانند در زمان صرف غذا از منظره دریایی اطراف خود لذت ببرند. با این کشتی گویی شما وارد یک آکواریوم عظیم شده اید و آبزیان را از نزدیک ترین فاصله ممکن تماشا می کنید. در کشتی آکواریومی موسیقی زنده اجرا می شود و لحظات شاد و مفرحی را برای گردشگران فراهم می نماید.

مراکز خرید لوکس کیش در شب

یکی از بهترین تفریحات در جزیره کیش بازدید از مراکز خرید لوکس و دیدنی آن است. بی تردید بازدید از این مراکز مدرن و زیبا برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود و می توانند کالاهای اصل و باکیفیتی را در پاساژ ها و مراکز خرید پیدا کنند. در این مراکز اجناس لوکس و خاص برای افراد مشکل پسند وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین مراکز خرید جزیره کیش خواهیم پرداخت.

بازار پردیس2

بازار پردیس 2

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 الی ساعت 13:30 و از ساعت 17:30 تا ساعت 22:30
مرکز خرید پردیس 2 در شرق جزیره کیش واقع شده است و چهار طبقه بسیار وسیع دارد. نمای داخلی این مرکز خرید بسیار زیبا و دیدنی است. مرکز خرید پردیس 2 از امکانات رفاهی مناسبی از جمله زمین بازی برای کودکان، رستوران و کافی شاپ و یک شعبه بانک ملی برخودار است. این مرکز یکی از بهترین مراکز عرضه کنند انواع لوازم خانگی، لباس، کیف و کفش و لوازم آرایشی است.

بازار زیتون

مرکز خرید زیتون

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 17 الی 23
یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش، مرکز خرید زیتون است که به دلیل نزدیکی به هتل ها و مکان های دیدنی مختلف طرفداران بسیاری دارد. در این مرکز خرید کالاهای متنوعی از جمله اسباب بازی، پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ادکلن های محبوب و پرطرفدار به فروش می رسند.

بازار رویا مال

مرکز خرید رویامال

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9:30 الی 13:30 و از ساعت 17:30 الی 22:30
اگر به برندهای معروف علاقه مند هستید توصیه می کنیم حتما به این مرکز خرید رفته و از اجناس آن دیدن کنید. انواع برندهای خارجی و اصل در این مرکز خرید قابل تهیه هستند. انواع پوشاک مجلسی زنانه و مردانه، پوشاک کودکان، لوازم آرایش، لباس و تجهیزات ورزشی، انواع اکسسوری، کیف و کفش، کالاهای دیجیتال و لوازم منزل در این مرکز خرید عرضه می شوند. از جمله امکانات رفاهی مرکز خرید رویامال می توان به کافی شاپ، فست فود و رستوران اشاره کرد.

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون

در مرکز خرید دامون تمام محصولات و کالاها اصل هستند و به همین دلیل قیمت بالایی دارند. در صورتی که به دنبال برند خاصی هستید و اصل بودن آن برای شما اهمیت دارد حتما از این مرکز خرید بازدید کنید. مرکز خرید دامون یکی از لوکس ترین مراکز خرید جزیره کیش است. از جمله امکانات این مرکز خرید عبارت است از رستوران، فودکورت، کافی شاپ و یک پیست اسکی روی یخ. در مرکز خرید دامون انواع کالاهای مورد نیاز از جمله لوازم دیجیتال، پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، طلا و زیورآلات و مواد غذایی را می توانید تهیه کنید.

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید جزیره کیش، مرکز تجاری کیش است. در این مرکز خرید بیش از 480 مغازه و بوتیک وجود دارد و کالاها و اجناس بسیار متنوعی در آن به فروش می رسند. انواع پوشاک بزرگسال و بچه گانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال، انواع اکسسوری و لوازم صوتی و تصویری در این مرکز عرضه می گردند. رستوران گردون و چندین کافی شاپ و فست فود از جمله امکانات رفاهی مرکز تجاری کیش است

برای سفر با قطار به کیش می‌توانید از شهرهای مختلف به مقصد بندرعباس بلیط تهیه کنید که گزینه ارزان‌تری نسبت به هواپیما است و در عین حال جذابیت‌های طول راه را نیز از دست نخواهید داد. پس از رسیدن به بندرعباس می‌توانید با خودرو یا اتوبوس، خود را به بندر چارک برسانید.

شاید هم جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که سفر با اتوبوس به کیش را ترجیح می‌دهید؛ پس از شهر محل سکونتتان به‌‌طرف بندرعباس حرکت کنید و در ادامه راهی بندر چارک و بعد جزیره زیبای کیش شوید.