سفر رویایی با بزرگترین کروز اروپا

11 روز سفر رویایی با بزرگترین کروز اروپا MSC WORLD EUROPA

جزییات تور

شهر مبدأ: تهران
خدمات تور: هتل : ۴STAR HOTEL BREAKFAST

شهر : NICE

هتل : MSC WORLD EUROPA

شهر : CRUISE

نرخ هر نفر در اتاق دو نفره و کابین دار ۲۹۹۰ یورو + هزینه پرواز

نرخ هر نفر در اتاق کابین یک نفره ۴۴۹۰ یورو + هزینه پرواز

نرخ کودک ۴ تا ۱۱ سال با تخت ۲۵۹۰ یورو + هزینه پرواز

نرخ کودک ۲ تا ۴ سال با تخت ۲۲۹۰ یورو + هزینه پرواز

نرخ نوزاد زیر ۲ سال در کابین دو نفره ۴۹۰ یورو + هزینه پرواز

ظرفیت کابین ۳ نفره باید بررسی شود

کشورهای مورد بازدید:

شهرهای مورد بازدید:

شرح

معرفی تور کروز

امروزه سفر با کشتی کروز در بین علاقمندان به سفر، بسیار دیده می‌شود. دلایل زیادی برای تجربه سفر دریایی با کشتی کروز وجود دارد. در هنگام سفر با بهترین کشتی‌های کروز جهان، از هر لحظه در دریا، با هیجان‌های زیاد، سرگرمی‌های خیره‌کننده و همچنین تجربه چشیدن غذاهای بین المللی و فعالیت‌های ورزشی، بهره خواهید برد. ناوگان این کشتی‌ پر از شاهکارهای باورنکردنی و هیجان‌انگیز است.

شگفتی‌های مهندسی شده روی کشتی کروز و جاذبه‌های در نوع خود جالب، از جمله غذاخوری‌ها و اتاق خواب‌ها، سالن‌های رقص و سینماها و دیگر موارد همگی باعث شدند تا کشتی‌های کروز جوایز بین المللی بسیاری را دریافت کنند. از بلندترین سرسره آبی گرفته تا غذاهای بین المللی که مهمانان را از کودک تا پیر جذب می‌کند، در بزرگترین کشتی‌های تفریحی جهان وجود دارد و محیط آن مملو از ماجراجویی هستند که هر گردشگری را شگفت زده می‌کند.

سفر رویایی با بزرگترین کروز اروپا

تاریخچه پیدایش کشتی کروز

بسیاری از خطوط کروز قدیمی به عنوان شرکت‌های کشتیرانی شروع به کار کردند و اغلب برای قراردادهای ملی برای ارسال نامه در سراسر جهان رقابت می‌کردند.اولین کشتی در سال 1822 مورد استفاده قرار گرفته است، کشتی تایتانیک نیز از جمله کشتی‌های کروز بوده است. کشتی کروز MSC که در زادگاه سوفیا لورن طراحی و ساخته شده است، جزو پر زرق و برق‌ترین، بزرگترین و مجلل‌ترین کشتی‌های کروز شناخته شده است. این کشتی با نرده‌های ظریف سواروسکی، استخرهای بزرگ، کلوپ، بهترین و متنوع‌ترین غذاهای بین المللی، کامل‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد. سفر با این کشتی خاص و بزرگ، در دریای مدیترانه، خارق‌العاده‌ترین سفر را برای شما خواهد ساخت.

سفر رویایی با بزرگترین کروز اروپا

چرا تور کروز؟

 سفر دریایی با کروز بهترین فرصت‌ برای دیدن اروپا و دریای مدیترانه همراه با امکانات و سرگرمی‌های متنوع است. تورهای کروز معمولاً به مقاصد مختلفی از جمله جزایر استوایی، شهرهای تاریخی و ساحل‌های زیبا هستند. این به شما امکان می‌دهد که در یک سفر تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی را تجربه کنید. کشتی کروز امکانات و خدمات بسیاری را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این امکانات شامل رستوران‌های با کیفیت، استخرها، سینما، نمایش‌ها و فعالیت‌های تفریحی متنوع است.

با انتخاب تور کروز، شما نیازی به انتقال مکرر بین مکان‌های مختلف و خرید تورهای مختلف برای دیدن کشورهای اروپایی دیگر ندارید. کشتی همراه شماست و به شما این امکان را می‌دهد تا در هر مقصدی که رسیدید، بتوانید از دیدن آن‌جا لذت ببرید.

از دیگر امکاناتی که شاید در دیگر کشتی کروز ها پیدا نشود، پیست اتومبیل‌رانی، چتر بازی در تونل باد، سینماهای چند بعدی، پارک‌های آبی بزرگ، موج سواری در فضای مخصوص، سالن های رصد ستارگان، اسکی روی یخ، ربات‌های پیشخدمت روی عرشه و … است. کشتی کروز MSC که از بهترین و معروف ترین کشتی‌های کروز دنیا است امکاناتی را برای شما فراهم کرده که در یک تور معمولی تجربه نخواهید کرد.

سفر رویایی با بزرگترین کروز اروپا

خدمات تور